Νίκος Ρωμανός. Είμαι αιχμάλωτος πολέμου, τα κίνητρά μου είναι πολιτικά

Η δήλωση του Νίκου Ρ αποτελεί ράπισμα στα μούτρα «αριστερών» και δεξιών που οι δεύτεροι παπαγαλίζουν τις γνωστές καραμέλες απο την εποχή του εμφυλίου ακόμη, ενώ οι πρώτοι ακόμα πιο υποκριτές και γλοιώδης βολεμένοι στα συγκοινωνούντα δοχεία των νεοδοσίλογων του Συν/Συριζα, καταδικάζουν τη «βία απ όπου κι αν προέρχεται» ή απλά σιωπούν.
Ο Νίκος ήταν φίλος του δολοφονηθέντα Γρηγορόπουλου και ήταν μαζί του την ώρα της δολοφονίας.
Κάτω τα χέρια απο τους αγωνιστές, κάτω τα χέρια απο τα παιδιά μας. Πίσω ξεπουλημένοι.

Ολόκληρη η δήλωση:

«Τα κίνητρά μου ήταν πολιτικά. Θεωρώ τον εαυτό μου αιχμάλωτο πολέμου. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου θύμα. Δεν θα υποβάλλω μήνυση στους αστυνομικούς που με χτύπησαν. Επιθυμώ η κακοποίησή μου να ευαισθητοποιήσει τις συνειδήσεις των πολιτών. Αποδέχομαι την ληστεία και τίποτε άλλο. Θα ακολουθήσει πολιτική μου δήλωση, γιατί μόνο εγώ εκφράζω τον εαυτό μου και κανένας άλλος».

Σχολιάστε

