ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ ΤΗΣ 23-10-11

1346674
καλαμούκηςαπό μπε 23:18, Σάββατο 22
Οκτωβρίου 2011
Μιας και όλα τα κείμενα
διαγράφονται (και μερικά δεν είναι ούτε στα κριμένα) από ΚΚΕδων μέχρι
αναρχικών με κριτική στάση για την στάση σας.Απαντήστε στον Καλαμούκη
λοιπόν (πρώην μέλος της ΚΝΕ μου φαίνεται και νυν οπαδό του ΚΚΕ).

Ένα προς ένα, παρακαλώ.

Έστω και στα κριμένα,
απαντήστε. Μια ολοκληρωμένη απάντηση να πάρω πραγματικά θα πάξω να πιστεύω
ότι καθοδιγίστε από ΓΑΔΑ.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346674

1346725
ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ.από ΓΙΑΝΝΗΣ 0:46, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011
1)ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΝ
ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΥΡΟ ΣΑΣ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΤΕΣ?2)ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΠΡΩΤΑ
ΣΕ ΠΟΙΟΝ?

3)ΤΟ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΠΕΤΡΕΣ
ΣΕ ΜΠΛΟΚ ΠΟΥ ΕΙΝΕ ΑΟΠΛΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ?

4)ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΜΕ ΑΓΩΝΙΖΕΤΕ
ΚΑΙ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΙΑΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ?

5)ΔΗΛΑΔΦΗ ΤΟ ΠΑΜΕ ΣΑΣ
ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΦΟΔΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ? ΔΗΛΑΔΗ
ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ 500 ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ
ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΠΑΜΕ?

6)ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ
ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΣΑΝ ΓΝΗΣΙΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ .ΚΟΥΚΟΥΛΕΣ ΦΟΡΑΝΕ
ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ ΟΙ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΕΙΤΕΣ.

7)ΕΝΑ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ
ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΩΝ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΑΝΤΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΤΩΝ

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ
ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΖΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ?

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346725

magesαπό nada 2:53, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011

(Τροποποιήθηκε 8:41, Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011)

mageskai einai magia poy toys spasate ta grafeia? kamia sxesh me ton anarxismo
ayta mages.. tzampa mages.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346772

Μολότοφαπό ιδεολόγος αναρχικός 3:43,
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
Δεν νομίζω πως οποιοσδήποτε ιδεολόγος και
σχετικά σοβαρός αναρχικός θα έριχνε μολότοφ ενώ βλέπει ότι υπάρχει κόσμος
ακάλυπτος. Όσο κι αν διαφωνείς με το ΚΚΕ και το κάθε ΚΚΕ, ακόμα και μίσος αν
έχεις, μολότοφ και κοτρόνια σε κόσμο ακάλυπτο, σε εργάτη δεν πετάς. Νομίζω
πως αυτοί που είναι χρόνια στο… κουρμπέτι φαντάζονται ποιοι τα έκαναν τα
χοντρά. Συμφωνώ με την άποψή σου για προσχεδιασμένη υπόθεση και γενικό
μπλέξιμο κόσμου που παρασύρθηκε.Προσωπική άποψη, ο χώρος θα πρέπει να
εξετάσει σειρά πραγμάτων όσον αφορά τις διαδηλώσεις και την περιφρούρησή
τους.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346789

Για την επίθεση στο ΠΑΜΕαπό …… 12:58, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011
Δεν μπορω να καταλάβω γιατι οσοι ήταν
εκει δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη της επιθεσης στο ΠΑΜΕ και την παρουσιάζουν
σαν κάποια αμυντική στάση. Το ΠΑΜΕ εφόρμισε προς τον κόσμο,οταν ειδη ειχε
δεχτει δεκάδες μάρμαρα.Η φάση έπρεπε να παιχτει με καδρόνια και οχι με
μάρμαρα που γύρισαν μπουμεραγκ,αφου τις μάζεψαν οι του ΠΑΜΕ και τις
ξαναπεταξαν πισω.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346850

ποιούςαπό «κουκουλοφόρους»; 13:12,
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
από τη στιγμή που η Παπαρήγα κατηγόρησε
την επομένη επίσημα τους μπάτσους ότι ξεκίνησαν το μπάχαλο (μεταμφιεσμένοι σε
αναρχικούς).

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346857

………από αυτόπτης 13:34, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011
Εγω αυτό που έμαθα είναι οτι το ΠΑΜΕ είχε
30 τραυματίες απο χύμα κόσμο του μέσα στο μπλοκ λόγο πετρών και 10 τραυματιών
απο την περιφρουρηση.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346866

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!από συνήγορος της ψυχής μου 15:05,
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
ευθύνεται το ΚΚΕ για τα σχόλια των άλλων;ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!

και όσο για την συντακτική ομάδα που θα το
διαβάσει πρώτη (και μόνη)…

γιατί να κλείσουν το indymedia, όταν κάνει καλά
την δουλειά του;

ο ΜΑΝΙΑΔΑΚΗΣ αναπαύεται εν ειρήνη

με κρύβετε στα κρυφά, όπως πολλούς άλλους…

1346080 απέραντη 22/10/2011 01:34 θλίψη (comment in 1346004) Αναλύσεις none

εμπρός τώρα διαγράψετε!

ευτυχώς υπάρχουν άλλοι στα φανερά

http://inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grE/gre2011/2011_10_22.html

σε τι ατραπό οδηγείτε το κίνημα;

άραγες, πόσοι θα τσαλακωθούν… πόσοι θα φάνε το κεφάλι τους…

συνήγορος της ψυχής μου

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346892

1346899
Ακούστε και την άλλη γνώμη…από Μαρξιστής-Λενινιστής 15:21,
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

(Τροποποιήθηκε 16:47, Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011)

Θα ήθελα να παρακαλέσω να ακουστεί
εκτός από τα γνωστά εδώ και καιρό αντιΠΑΜΕ και αντιΚΚΕ συνθήματα κι η άλλη
όψη του νομίσματος με αρκετά ερωτήματα.

Αρχικά, η «περικύκλωση της Βουλής» από το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ δεν σήμαινε
βέβαια την «περιφρούρηση της Βουλής», όπως άθλια υποστήριξαν κάποιοι ύποπτοι
μηχανισμοί για να εξευτελίσουν το ΚΚΕ, και ο ισχυρισμός αυτός αναπαράχθηκε
άμεσα (και ομοιόμορφα) στη συνέχεια από το Ιντιμίντια και γνωστές οργανώσεις
της εκφυλισμένης «Αριστεράς».Δηλαδή της «Αριστεράς» (κρατικιστικής και
«ελευθεριακής»), η οποία πρωτοστατεί στην υποστήριξη των Νατοϊκών «επαναστατών»
στη Λιβύη, Συρία και Ιράν (και επομένως σε όλες τις σημερινές εγκληματικές
εκστρατείες της υπερεθνικής και της Σιωνιστικής ελίτ για την επιβολή
πελατειακών καθεστώτων),αλλά και στην παραπλάνηση του Ελληνικού λαού για τις
πραγματικές αιτίες της σημερινής καταστροφικής κρίσης, για την οποία
αποφασιστικό ρόλο έχει παίξει η ένταξη μας στην ΕΕ/Ευρωζώνη. Σε αντίθεση με
την παντελή έλλειψη προτάγματος των περισσότερων αναρχικών, οι οποίοι ακόμα
και μετά την ιστορική ευκαιρία του Δεκέμβρη του ’08, όπου πράγματι δημιουργήθηκαν
εξεγερσιακές συνθήκες «από τα κάτω», αυτοί επέλεξαν να παραμείνουν βολικά
προσκολλημένοι στα ευτελισμένα από την μονότονη και ανούσια ανακύκλωση,
τσιτάτα τους, που όλως τυχαίως ακούγονται αρεστά σε όλους ‎(περί «Κράτους,
αφεντικών και Κεφαλαίου» και «αυτοδιαχείρισης» για την αυτοδιαχείριση),
χάνοντας έτσι την ευκαιρία να μεταδώσουν κοινωνικά την εμπειρία τους, αφού
δεν τόλμησαν, όχι απλά να υιοθετήσουν, αλλά ούτε καν να προσεγγίσουν
θεωρητικά, κάποιο συνολικό πρόταγμα που θα ανανέωνε ριζικά το αναρχικό
κίνημα. Το ΚΚΕ είναι η μόνη εναπομείνασα ισχυρή δύναμη σε όλη την Ευρώπη που
αμφισβητεί με συνέπεια και χωρίς μισόλογα την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΕ και
στους υπερεθνικούς συστημικούς θεσμούς εξουσίας (ΝΑΤΟ κ.λπ,) σε αντίθεση με
την Ευρωπαϊκή Αριστερά και το παρακλάδι της στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και με τις
αναρχικές οργανώσεις που δεν ασχολούνται καν με την ΕΕ, νομίζοντας ότι στη
σημερινή εποχή της παγκοσμιοποίησης αρκεί να λες «κάτω το Κράτος και το
Κεφάλαιο»!. Και κάποια ερωτήματα: Γιατί άραγε οι ίδιοι «αναρχικοί» δεν πήγαν
από την προηγούμενη μέρα να κάνουν το ντου στη Βουλή, οπότε μάλιστα ψηφιζόταν
επί της αρχής το νομοσχέδιο, αφού πίστευαν ότι θα την καταλάβουν μαζί με τον
ανένταχτο κόσμο, και ενώ αυτή ήταν ελεύθερη από ΠΑΜίτες, οπότε πράγματι θα είχε,
αν μη τι άλλο, εξαιρετικά συμβολικό και πρωταγωνιστικό χαρακτήρα η κίνηση
τους; Γιατί άραγε κάποιοι διάλεξαν τη στιγμή αυτή, που διαφαίνεται ότι οι
αντισυστημικές δυνάμεις ενώνονται, με το ΚΚΕ πρώτη φορά να μετέχει σε
περικύκλωση της Βουλής και γενικότερα να έχει εντείνει τη δραστηριότητες του
στα συνδικάτα, τις γειτονιές κ.λπ., για να ξεκινήσουν αυτή τη διασπαστική
εκστρατεία, ξεθάβοντας γι’ αυτό μέχρι τη …Βάρκιζα;
Ακόμα και το «κλάμα» ορισμένων για τον νεκρό συνδικαλιστή του ΠΑΜΕ
εντάσσεται στην προσπάθεια να χτυπηθεί το οργανωμένο εργατικό λαϊκό
κίνημα.Αποσπούν το θάνατό του, από το γεγονός ότι μετείχε στη διαδήλωση του
ΠΑΜΕ την ώρα που χτυπήθηκε από τους παρακρατικούς, και μιλούν για θάνατο από
παθολογικά αίτια σα να είχε πάει εκδρομή, όπως τροχαίο είχαν χαρακτηρίσει και
τη δολοφονία της Κνίτισσας Σωτηρίας Βασιλακοπούλου στην πύλη της ΕΤΜΑ. Ο
στόχος; Να ανακοπεί, να εμποδιστεί η πορεία του οργανωμένου εργατικού λαϊκού
κινήματος που απλώνει ρίζες μέσα στους χώρους δουλειάς, στις γειτονιές,
έχοντας βάλει σταθερά πλώρη ενάντια στην εξουσία των μονοπωλίων.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346899

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346907

Οι απόγονοι του Νετσάγιεφαπό Ο Άπατρις της Πάτρας 17:21,
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

(Τροποποιήθηκε 17:51, Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011)

Τα γεγονότα της Παρασκευής στο
Σύνταγμα και τα κείμενα που δημοσιεύτηκαν στη συνέχεια αποδείχνουν ότι το
κίνημα έχει κατακλυστεί από τους απογόνους του Νετσάγιεφ. 

 

Image scaled down

Τον θυμήθηκα τον Νετσάγιεφ και πάλι προχτές, όταν
έβλεπα τους μαινόμενους απογόνους του να πετάνε πέτρες, μολότοφ, χημικά,
χειροβομβίδες… αδιακρίτως στο πλήθος των συγκεντρωμένων στην επάνω πλευρά του
Συντάγματος διαδηλωτών. Και θυμήθηκα όσα είπε κι όσα έπραξε ο αναρχικός
Νετσάγιεφ, γεγονότα που ανάγκασαν τους γνήσιους αναρχικούς να τον εντάξουν
στις μαύρες σελίδες της Ιστορίας του αναρχικού κινήματος. Κι όταν άκουσα για
το πλήθος των προχθεσινών θυμάτων, θυμήθηκα και τους νεκρούς της Μαρφίν. Για
τους οποίους η πλειονότητα αυτών των οπαδών του Νετσάγιεφ είχε σωπάσει μέχρι
νεοτέρου φόνου. Μόνο λίγες φωνές αναρχικών είχαν εκφράσει τις αποδοκιμασίες
τους. Ελάχιστοι! Ανάμεσά τους και κάποια γνωστά ονόματα του χώρου, που
προτίμησαν να εκδώσουν πέρσι το φθινόπωρο τα κείμενά τους σ’ ένα βιβλίο με
τίτλο «Η πολιτική βία είναι πάντοτε φασιστική». Διαφωνώ σε αρκετά σημεία με
τις θέσεις κάποιων από αυτούς, όπως διαφωνώ μ’ αυτόν τον απόλυτο αφορισμό της
βίας που εκφράζει ο τίτλος της συλλογής. Σ’ εκείνο, όμως, που συμφωνώ απόλυτα
είναι ο φασιστικός χαρακτήρας της βίας που στρέφεται ενάντια στο πλήθος που
διαδηλώνει.

Προχτές αυτοί οι νετσαγιεφικοί και μαζί τους
διάφορα κρατικοπαρακρατικά στοιχεία επιτέθηκαν με τον δολοφονικό τρόπο που
όλοι είδαμε στις οθόνες, ενάντια στο πλήθος της εργατικής τάξης και του λαού
γενικότερα που επέλεξε να διαδηλώσει μαζί με το ΠΑΜΕ. Γιατί δεν ήταν μόνο
άνθρωποι του ΠΑΜΕ αυτοί που διαδήλωναν μαζί του. Ήταν και πλήθος κόσμου που
το προτίμησε, επειδή οι μνήμες των επιθέσεων ενάντια στο πλήθος εκ μέρους των
δυνάμεων καταστολής και των «γνωστών αγνώστων» είναι νωπές κι αυτοί οι
άνθρωποι νιώθουν πιο ασφαλείς όταν διαδηλώνουν με το ΠΑΜΕ, λόγω της γνωστής
περιφρούρησης. Όπως είναι γνωστή και η συμμετοχή των δυνάμεων του παρακράτους
στα επεισόδια. Μόνο ο υπουργός της αστυνομίας δεν γνωρίζει τίποτε και ζητάει
αποδείξεις, τη στιγμή που τις έχει από το πλήθος των ντοκουμέντων που έχουν
δημοσιευτεί στο Διαδίκτυο εδώ και πολύ καιρό. Και τώρα εμφανίζονται με
κείμενά τους να διασπείρουν τη διαστρέβλωση και το ψέμα, καλώντας τον κόσμο
τους σε επιθέσεις ενάντια στο ΚΚΕ, στα γραφεία του και σε όσους ανθρώπους
ανήκουν στις δυνάμεις του.

Διαβάζω: «Αύριο
Κυριακή, σίγουρα το ΚΚΕ θα πραγματοποιήσει “εξορμήσεις” διακίνησης του
Ριζοσπάστη, θέλοντας να παρουσιάσει μια διαστρεβλωμένη εκδοχή των γεγονότων
και να συμαζέψει τα ασυμάζευτα. Είναι σημαντικό, όπου είναι δυνατόν, να τους
αντιπαρατεθούμε, συλλογικά ή ατομικά (από το απλό κράξιμο μέχρι την άμεση
αντιπαράθεση)
».

Διαβάζω:«ΤΟ
ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ
ΚΑΝΑΝΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ. ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΤΖΑΜΑΡΙΑ, ΡΙΞΑΜΕ ΚΡΟΤΙΔΕΣ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΕΨΑΝΕ
ΤΑ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΝΩ ΟΡΟΦΟ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝΕ. ΕΜΠΡΟΣ
ΛΑΕ ΧΤΥΠΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ…
».

Διαβάζω: «Προχωράμε
γερά με γραμμή τσακίστε τους κνίτες γιατί τόσο καιρό τους αφήναμε και να που
φτάσαμε.
Ας
ακυρώσουμε και τη δυνατότητα αυτοκριτικής για τα μπουκάλια επαναλαμβάνοντας
με τσαμπουκά τα ίδια
.
Η
πυγμή και η ανακήρυξη εχθρών ας υποκαταστήσουν την πολιτική
. Είναι άλλωστε της μόδας σε όλους
τους χώρους, εξουσιαστικούς και κινηματικούς. Τίποτα μη μείνει αναπάντητο,
απαντήστε ό,τι σας κατέβει, άμα σκεφτείτε κινδυνεύετε να συμπεριφερθείτε σαν
προδότες»
.

Και σταματώ στην τελευταία πρόταση: «Τίποτα μη μείνει αναπάντητο, απαντήστε ό,τι σας κατέβει, άμα
σκεφτείτε κινδυνεύετε να συμπεριφερθείτε σαν προδότες
». Κι αναρωτιέμαι:
Αυτός που γράφει μια τέτοια πρόταση και όσες υπογράμμισα είναι αναρχικός; Ή
μήπως είναι κάποιος που εμφανίζεται σαν τέτοιος, ενώ στην πραγματικότητα
είναι φασίστας; Γιατί θεωρώ βέβαιο ότι μόνο ένας φασίστας θα έγραφε ή θα
προσυπέγραφε μια τέτοια φράση σαν αυτή που υπογραμμίζω: «άμα σκεφτείτε, κινδυνεύετε να
συμπεριφερθείτε σαν προδότες».

Κι απάντησε αγανακτισμένος ο Μπακούνιν στον
Σεργκέι Γκενάντιεβιτς Νετσάγιεφ: «Ως
εδώ και μη παρέκει Νετσάγεφ!
» [«Σεργκέι Νετσάγιεφ, Η κατήχηση του επαναστάτη,
Μιχαήλ Μπακούνιν, Απάντηση
στον Νετσάγιεφ
», εκδόσεις Πανοπτικόν, σελ. 86]. Κι αν ο Μπακούνιν
και μαζί του μια σειρά σημαντικών αναρχικών καταδίκασαν τον Νετσάγιεφ για όσα
σχεδίαζε, έλεγε και έπραττε, τι να πούμε εμείς στους απογόνους του Νετσάγιεφ.
Ιδιαιτέρως τι να πούμε, αν σκεφτούμε ότι ο Μπακούνιν θεωρούσε μέχρι τέλους
τον Νετσάγιεφ γνήσιο
επαναστάτη.

Ας δούμε όμως λίγα απ’ αυτά που έγραψε ο
Νετσάγιεφ στην Κατήχηση
του Επαναστάτη
(βλ. παραπάνω βιβλίο):

«Ο
επαναστάτης περιφρονεί κάθε θεωρητικολογία και έχει απορρίψει τις κοσμικές
επιστήμες
[άρα μένει μόνο η θεολογία;], αφήνοντάς τες στις μελλοντικές
γενιές. Ξέρει μόνο μια επιστήμη, την επιστήμη της καταστροφής. Γι’ αυτό το
σκοπό, και μόνο γι’ αυτόν, θα κάνει σπουδές μηχανικής, φυσικής, χημείας και
ίσως
[!] ιατρικής».
(ό.π., σελ. 24)

«Όλα
τα τρυφερά και εκθηλυμένα αισθήματα της συγγένειας, της φιλίας, της αγάπης,
της ευγνωμοσύνης, ακόμη και της τιμής, πρέπει να καταπνιγούν μέσα του από το
ψυχρό και μονοσήμαντο πάθος για την επαναστατική υπόθεση. Μέρα νύχτα πρέπει
να έχει μόνο μία σκέψη, ένα σκοπό ― την ανελέητη καταστροφή
».
(ό.π., σελ. 25) [Παρεμπιπτόντως, ας προσθέσω αυτό που αναφέρει η Βικιπαίδεια
στο λήμμα Σεργκέι Γκενάντιεβιτς Νετσάγιεφ: «Όταν ο Ι. Ιβάνοφ, φοιτητής και μέλος της ομάδας,
διαμαρτυρήθηκε εναντίον των μεθόδων του Νετσάγιεφ, αυτός οργάνωσε την
εκτέλεσή του, την οποία μάλιστα διέπραξε ο ίδιος το Νοέμβριο του 1869,
παρόντων κι άλλων μελών της ομάδας. Όταν αποκαλύφτηκε το έγκλημα, ο Νετσάγιεφ
διέφυγε στην Ελβετία, όμως 67 μέλη της ομάδας οδηγήθηκαν στο δικαστήριο
».]

«Αποσκοπώντας
στην ανελέητη καταστροφή, ο επαναστάτης μπορεί και μερικές φορές πρέπει να
ζει μέσα στην κοινωνία,
προσποιούμενος
όμως ότι είναι κάτι εντελώς διαφορετικό απ’ ό,τι είναι
.» (ό.π., σελ. 28).
Μπορεί, δηλαδή, να παριστάνει τον αστυνομικό, τον χαφιέ ή τον δολοφόνο του
πλήθους πετώντας χημικά, μολότοφ και χειροβομβίδες; Παραθέτω τη συνέχεια του
Νετσάγιεφ: «Ο
επαναστάτης πρέπει να διεισδύει παντού, στις κατώτερες και στις ανώτερες κοινωνικές
τάξεις, στους οίκους του εμπορίου, στην εκκλησία, στα μέγαρα των πλουσίων,
στον κόσμο της γραφειοκρατίας, στους κύκλους των στρατιωτικών και των
ανθρώπων των γραμμάτων, στο Τρίτο Τμήμα [Μυστική Αστυνομία]…
».
Εγώ, σε αντίθεση με τον αναρχικό που γράφει «απαντήστε ό,τι σας κατέβει, άμα σκεφτείτε κινδυνεύετε
να συμπεριφερθείτε σαν προδότες»,
λέω: Σκεφτείτε! Αν ακολουθήσετε
νετσαγιεφικές αρχές μπορεί να καταλήξετε χαφιέδες, προδότες, δολοφόνοι,
συνεργάτες των φασισταριών.

«Ολόκληρη
αυτή η βρομερή κοινωνία πρέπει να χωριστεί σε διάφορες κατηγορίες: η πρώτη
κατηγορία περιλαμβάνει εκείνους που πρέπει να καταδικαστούν άμεσα σε θάνατο.
Η εταιρεία [
εννοεί την αναρχική του «Εταιρεία του Τσεκουριού»] πρέπει να φτιάξει έναν
κατάλογο αυτών των καταδικασμένων προσώπων ανάλογα με τον βαθμό της ζημιάς
που μπορεί να κάνει το καθένα στην επιτυχή πρόοδο της επαναστατικής υπόθεσης
και, συνεπώς, ανάλογα με τη σειρά
απομάκρυνσής του». Αν διαβάζω
σωστά αυτά που γράφουν διάφοροι απόγονοί του, το ΚΚΕ, το ΠΑΜΕ και τα μέλη τους
ανήκουν μάλλον στην «πρώτη κατηγορία» ή έστω σε κάποια από τις υπόλοιπες
κατηγορίες προς «απομάκρυνση», αφού «προκαλούν ζημιά στην επαναστατική πρόοδο
της επαναστατικής υπόθεσης». Εδώ τα θύματα της Μαρφίν προκαλούσαν ζημιά (όπως
ακούστηκε τότε) στην εργατική απεργία και έπαθαν ό,τι έπαθαν! Το ΚΚΕ, το ΠΑΜΕ
και τα μέλη τους θα σκεφτούμε, που προκαλούν τόση ζημιά στην επανάσταση;

Ο Μπακούνιν στην «απάντησή» του προς τον
Νετσάγιεφ (ό.π.), αφού τον κατηγόρησε για πλήθος πράξεων, τον συμβούλευσε να
αρνηθεί το σύστημά του, παρότι, όπως προανέφερα, τον θεωρούσε ως το τέλος γνήσιο επαναστάτη. Σε
αντίθεση με τις «αρχές» του Νετσάγιεφ και των ομοίων του, όπου τα ψέματα, οι
συκοφαντίες, η βία, οι δολοφονίες κλπ. ήταν θεμιτά μέσα απέναντι στο λαό, του
αντέτεινε ότι «στη βάση
της δραστηριότητάς μας, πρέπει να υπάρχει ο εξής απλός νόμος: αλήθεια,
εντιμότητα, εμπιστοσύνη απέναντι σε όλους τους [
λαϊκούς] αδελφούς και σε κάθε πρόσωπο
ικανό να γίνει τέτοιος· το ψέμα, ο δόλος, η εξαπάτηση [“φενακισμός”] και,
στην ανάγκη, η βία χρησιμοποιούνται μόνον εναντίον των εχθρών
»
(ό.π., σελ. 76-77).

Ας τελειώνουμε μ’ αυτή την ιστορία. Πολλά ψέματα,
συκοφαντίες, εξαπάτηση και βία χρησιμοποιήθηκαν αυτές τις ημέρες απ’ τους
απόγονους του Νετσάγιεφ, κι όχι από τους γνήσιους αναρχικούς ή, τουλάχιστον,
από εκείνους που ακολουθούν τις θέσεις της κλασικής αναρχίας. Πολύ μπάχαλο
υλικό αυτοπροσδιορίζεται εδώ και καιρό ως αναρχικό, χρεώνοντας τη βία και
τους φόνους σε βάρος ανθρώπων της εργατικής τάξης στο όνομα της Αναρχίας.
Οποιαδήποτε βία ενάντια στην εργατική τάξη και στο λαό μόνο φασιστικό
χαρακτήρα μπορεί να έχει. Οπότε: Ως
εδώ και μη παρέκει, απόγονοι του Νετσάγιεφ!

oapatris.wordpress.com

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346943

ΘΕΟΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,
ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΔΙΚΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ!
από FAUST 17:37, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011

(Τροποποιήθηκε 17:40, Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011)

.ΕΦΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΤΟΥ
ΙΝΤΥΜΙΝΤΙΑ, ΤΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΟΒΙΟΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΣΟ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ
ΤΟΥΣ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟΥΣ ΧΑΦΙΕΔΕΣ,

ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΙΝΗΜΑ!

Η ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ
ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΟΒΙΟΛΙΚΗΣ «ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ» ΑΣΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΡΑΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ
ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ή ΠΑΙΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ Ή
ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΟΥΣΙΑ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ;

ΑΥΤΑ. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ
ΒΑΛΤΕ ΚΑΡΑΧΕΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΒΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΙ ΚΑΘΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΤΗΝ
ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙ΄ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346950

ΤΕΛΙΚΑ;από ΦΙΛΟ-ΠΟΖ 18:56, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011
Δεν κατάλαβα. Τελικά, οι αψιμαχίες με
πετρίδι και μολότωφ ενάντια στο ΠΑΜΕ ήταν νίκη ή ήττα;

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346988

Ανακοίνωση -Καταγγελία του
ΚΚΕ(μ-λ)
από KKE(μ-λ) 19:37, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011

(Τροποποιήθηκε 20:44, Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011)

Οργάνωση Λάρισας

Ανακοίνωση
-Καταγγελία του ΚΚΕ(μ-λ)

Οι επιθέσεις σε γραφεία αριστερών κομμάτων και οργανώσεων, σε στέκια
νεολαίας και κινημάτων είναι φασιστικής έμπνευσης και πρακτικής!

Καταγγέλλουμε στους εργαζόμενους και τη νεολαία
της Λάρισας τη φασιστική επίθεση στα γραφεία της Νομαρχιακής Επιτροπής του
ΚΚΕ στη Λάρισα τα ξημερώματα του Σαββάτου 22 Οκτώβρη.

Οι πρακτικές αυτές που αντιγράφουν την «δράση» των παρακρατικών μηχανισμών
απέναντι σε γραφεία και στέκια κομμάτων, οργανώσεων και συλλογικοτήτων δεν
αποτελούν παρά ενέργειες που έχουν υπονομευθεί από αντιδραστικές αντιλήψεις,
εχθρικές στο μαζικό εργατικό-λαϊκό κίνημα. Σε μία περίοδο που η κυβέρνηση
επιτίθεται με λύσσα στους εργαζόμενους, στα δικαιώματα και τις κατακτήσεις
τους, βάζοντας σε κίνηση όλους τους μηχανισμούς κρατικής καταστολής ενάντιά
τους για να σταματήσει και να τσακίσει τις αντιστάσεις τους όπως εκφράστηκαν
στην 48ωρη απεργία της 19 και 20 Οκτώβρη, ενέργειες που θέλουν να βάλουν στη
γωνία την εργατική τάξη και τον λαό και από πρωταγωνιστές να γίνουν κομπάρσοι
της ταξικής πάλης και θεατές συγκρούσεων μηχανισμών για το ποιος εκπροσωπεί,
αυθεντικά, το κίνημα, αποτελούν θανάσιμο κίνδυνο για την συγκρότηση του
εργατικού-λαϊκού κινήματος και πρέπει να αποκαλυφθούν και να καταγγελθούν.

Αν κάποιοι θέλουν να μεταφέρουν και στη Λάρισα την αθλιότητα των συγκρούσεων
της Πλατείας Συντάγματος πρέπει να βρουν απέναντί τους το σύνολο των δυνάμεων
του εργατικού και λαϊκού κινήματος της πόλης μας.

Αρκετά έχει υποφέρει το κίνημα από τις λογικές «ιδιοκτησίας» που έχουν
εκφραστεί σε απεργιακές κινητοποιήσεις στη Λάρισα με «κορδόνια» και
«υγειονομικές ζώνες» απέναντι σε εργατικά σχήματα και εργαζόμενους, με
απαγορεύσεις συγκεντρώσεων ανέργων στο Εργατικό Κέντρο Λάρισας, με ύπουλες
προσωπικές επιθέσεις σε αριστερούς αγωνιστές και εργαζόμενους συνδικαλιστές.

Αρκετά με τον αντικομμουνιστικό οχετό και την αντικινηματική χαφιεδολογία.

Οι χιλιάδες του εργαζόμενου λαού που πλημμύρισαν τους δρόμους της Λάρισας
στις 19 Οκτώβρη δείχνουν τον δρόμο της οργάνωσης, του αγώνα, της αλληλεγγύης,
της κοινής δράσης που είναι απαραίτητα για να προχωρήσει μπροστά το ποτάμι
της Αντίστασης που θα ανατρέψει τις πολιτικές κυβέρνησης- κεφάλαιου –
ιμπεριαλιστών.

Σε αυτή την κατεύθυνση οφείλουμε να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις.

Λάρισα 22 Οκτώβρη 2011

Οργάνωση Λάρισας του ΚΚΕ (μ-λ)

http://www.kkeml.gr/

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1347008

βια-αντιβίααπό αυτόνομος-ιδιόμελος 19:37,
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
Βρε ζωντόβολα, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗ ΒΙΑΙΗ
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. Αφού πάντα η μία πλευρά(το κράτος) έχει όπλα. Το
ζήτημα είναι πως αντιπαρατίθεσαι.Δεν είναι θέμα ειρηνισμού και χιππισμού.
Είναι θέμα κοινής λογικής. Η μάχη έχει τους νόμους της.

Αν πας κι εσύ βίαια, με τα όπλα, ΕΙΣΑΙ
ΜΑΚΡΑΝ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ, πράγμα που συμβαίνει. Κάποιοι
συντροφοί σας , ασχέτως τι πέτυχαν εν ζωή, σίγουρα πήγαν σαν το σκυλί στ’
αμπέλι,και η εξουσία ούτε έπαθε τίποτα και η κοινωνία ούτε έμαθε τίποτα.ΒΓΗΤΕ
ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΡΩΤΗΣΤΕ ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ , έστω τα ονόματα τους.
ΤΙΠΟΤΑ. Ο μικρόκοσμος μόνο θυμάται.

Πολύ περισσότερο αν σκοτώνεις το παππούδι
του ΠΑΜΕ.Τότε όλη η κοινωνία θα είναι εναντίον σου. Και το ερώτημα είναι :

Οι μάχες με το ΠΑΜΕ, έτσι όπως έγιναν
ήταν ΝΙΚΗ Ή ΗΤΤΑ του κινήματος;

Ποιος κέρδισε και τί;

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1347009

επιτακτικη η αναγκη του επαναπροσδιορισμου….από ΝΑΤΟΥΣΚ 19:53, Κυριακή 23
Οκτωβρίου 2011
ΨΥΧΟΠΟΝΙΑΡΗΣ Ο ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣαυτο ειναι γνωστο.Ωστοσο πρεπει να
ξαναδουμε τη σχεση με τη βια,καταρχην.Καθως και το θεμα της συμμετοχης
πιτσιρικαδων στο χωρο,που κατεβαινουν αποκλειστικα για μπαχαλο.Ζητηματα που
εχουν κοστισει στον αντιεξουσιαστικο χωρο παρα πολυ! Ας συζητησουμε
περισσοτερο ,χωρις τον φοβο ,οτι κλυδωνιζεται η ταυτοτητα μας.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1347019

προς σο: παιδια γιατί σβήνετε;;από ο προηγούμενος σβησμένος 22:39,
Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011
«ΤΟ ΚΚΕ ΜΛ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟ ΣΤΗΝ
ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑς ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΤΑΙ.ΩΣ
ΗΘΙΚΟΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ…»αυτό γίνεται αποδεκτό αλλά το άλλο το
σβήνετε. γιατί;;

σβήστε αλλά δώστε εξήγηση

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1347085

Αυταπάτες ή κοροιδία?από Σάκης 0:04, Δευτέρα 24
Οκτωβρίου 2011
Παιδιά, δεν ειδα όμως να καταγγελετε
κανεναν όταν το καλοκαιρι δεν επιτρεπόταν στους χιλιάδες που διαδηλωναν με τα
μπλοκ του παμε να ανεβουν στην πλατεια συνταγματος…την ωρα μαλιστα που
ομαδες φασιστών ανενόχλητοι εκαναν το κομματι τους…εκει δεν υπήρχε πρόβλημα
ετσι?τωρα ξαφνικά, που το παμε περιφρουρούσε από τη καταστολή και τη
συκοφαντηση τη συγκεντρωση και τον κοσμο που διαδηλωνε έξω απ τη βουλή και
δεν ηθελε να φυγει, τωρα καιγονται όλοι… λες και για να διαδηλωσεις και να
δειξεις τη διαθεση για συγκρουση πρεπει να μετρας ποσα βηματα σε χωρίζουν απ’
την πόρτα της βουλής. αυταπάτες ή κοροιδία?

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1347147

Advertisements

3 thoughts on “ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ ΤΗΣ 23-10-11

  1. Παράθεμα: Λογοκριμένες δημοσιεύσεις και σχόλια στο indymedia για όσα έγιναν στις 20/10/2011 στο Σύνταγμα μεταξύ ΠΑΜΕ και κουκουλοφόρων « Erodotos Weblog

  2. Ρε παιδιά είναι απίστευτο!!! Τετοια σχόλια κόβονται και αφήνονται κατι γελοίοι που το παίζουν αναρχικοί;; Οι πραγματικοί αναρχικοί είναι αυτοί που κόπηκαν και δεν είναι ενα δυο.. Πραγματικά δε περίμενα τετοια λογοκρισία, αλλά απο οτι κατάλαβα το περίμενε ο διαχειριστής του μπλοκ αυτού.
    Ετσι κι αλλιώς η περίπτωση με τα εξαφανισμενα θρεντ για τη Λιβύη δεν είναι μακρινή ιστορία.
    Τι να πω δε πιστεύω πραγματικά τι εχει κοπεί.

  3. Eυχαριστώ το μπλοκ του Erodotos για την αναπαραγωγή των λογοκριμένων.

    VF. Ναι δε με παραξένεψε βέβαια το γεγονός ,οχι μονο λογο της λογοκρισίας που φαγαμε πριν μερικους μήνες για τη Λιβύη και ήμασταν γνώστες, αλλά για τους παλιούς γνώστες του τι εστι αθηναικό ιντιμίντια δεν τους προξενεί καμία εντύπωση αυτή η τακτική. Ουσιαστικά το ιντιμίντια απο την αρχή του εφαρμόζει αυτή τη λογοκριτική πολιτική όταν μπαίνουν θέματα καίρια, όπως η δημοκρατική του διαχείριση και θέματα καυτά σε διεθνές αλλά και σε εθνικό επιπεδο.

    Και βέβαια τη γνωστή καραμέλα οτι το ιντυ απηλείται απο το συστημα και τους ακροδεξιούς καλήτερα να την φτύσουν πλέον, καταρχήν γιατί έλιωσε απο το πολύ πιπίλισμα και δέυτερον οι ίδιοι ξεβρακώνονται συνέχεια με την υποστήριξη των ρεφορμιστών του ροζ πασόκ του Συν, που κάθε τόσο σπευδουν να υπερασπιστούν το «δικαίωμα στην ελεύθερη έκφραση»…

    Λες και αν ήταν πραγματικό μεσο αντιπληροφόρησης το ιντυ, νομίζεις δε θα το είχαν κλήσει και εδώ, και σε διεθνές επίπεδο. Αλλά είπαμε, οσο θα κλήσει ο Συν και η Ακ των ευρωδοσίλογων, άλλο τόσο θα κλήσει και το εναλλακτικό τους μεσο…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s