ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ ΤΗΣ 21-10-11

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345131

επιτέλους
από αυτόπτης 0:10, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
μπράβο στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, επιτέλους μια ανακοίνωση της προκοπής για το σημερινό αίσχος. Μολότωφ και πέτρες στον κόσμο. Αλλά βέβαια, το βίντεο που δείχνει όλο το σκηνικό δεν το ανεβάσατε εδώ μέσα.
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345135

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345107

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345105
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345085
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345166

Ναι, πολύ παλικάρια!
από όποιος θέλω! 0:28, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Αυτοί που απαγόρευαν μαζί με ασφαλίτες, φασίστες και υποταγμένους «αριστερούς» σε οποιονδήποτε άλλο να έχει τη δική του άποψη στο Σύνταγμα το καλοκαίρι και απαγόρευαν τις ιδεολογίες! Που δικαιολογούσαν τις επιθέσεις σε μετανάστες ως …παρεξήγηση ή όταν κυνηγιόντουσαν οι μετανάστες μικροπωλητές κάνανε το κορόιδο, που απαγόρευαν σε σωματεία-εργαζόμενους που ήταν σε απεργίες και καταλήψεις να πατήσουν το πόδι τους στη πλατεία και μετά τα δικαιολογούσαν όλα αυτά με βάση τη …πολυμορφικότητα του κινήματος. Τρομεροί αντεξουσιαστές αυτοί που φορούσαν ταμπελάκια περιφρούρησης στο πέτο τους και σπρώχνανε μουλούδες και ΣΕΚίτες παρέα με τους φασίστες της «πάνω» πλατείας που έτρεχαν σε βοήθεια αυτών που απαγόρευαν σε όλους τους άλλους, πλην 300 π.χ., να μοιράσουν προκήρυξη. Πράγματι είναι πολύ παλικαρίσιο να θες να γίνεις «αντεξουσιαστής» στη θέση των εξουσιαστών!
Κάποιοι ξεχνάτε εδώ μέσα πολύ εύκολα! Εκτός και αν οι χαριεντισμοί είναι μεταξύ ΑΚαπιτών!
Δεν φτάνει να είσαι αμτιπαμίτης μόνο, χρειάζεται να μην κουβαλάς και την νοοτροπία του, έστω και αν έχεις ως σύμβολό σου το Α!

Χαρακτηριστικό σχόλιο αναρχικού που ρίχνει όλη την ευθύνη στο Παμε αλλά ασκεί κριτική στις ρίψεις μολοτοφ στις γραμμές του Παμε.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345171
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345179
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345210

Σχετικά με τα επεισόδια μεταξύ ΚΚΕ- αναρχικών
από Georg 0:57, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Θα συμφωνήσω με τον michaels74. Δεν ήταν απαραίτητη η συμπλοκή των αναρχικών με το ΚΚΕ. Είναι χοντρό γεγονός να πετάς πέτρες και μολότοφ σε ανθρώπους (άσχετα εάν τους θεωρείς δεκανίκι του συστήματος). Δε σκέφτηκε κανείς τους τι θα γινόταν αν άνοιγε κάνα κεφάλι και έμενε στον τόπο, αν λαμπάδιαζε κανείς από αυτούς; Εντάξει, τα ΜΑΤ είναι γουρούνια και μόλις βρουν πεσμένο διαδηλωτή τον ξυλοφορτώνουν, οι αναρχικοί (που κατηγορούν τα ΜΑΤ) με ποιο δικαίωμα επαναλαμβάνουν χωρίς ενδοιασμό την πράξη αυτή; Αναφέρομαι στον διαδηλωτή (πιθανότατα του ΠΑΜΕ) που τις έτρωγε σωρηδόν πεσμένος στη γωνία Σταδίου και Β. Γεωργίου από τους αναρχικούς. Αυτά είναι τυφλή βία. Μία ομερτα μεταξύ των δύο χώρων που κρατάει από παλιά και συνεχίζει ακάθεκτη έως και σήμερα. Τυφλή βία που ανάθεμα και αν έχει βοηθήσει σε κάτι το κίνημα.
Μπορεί να απαντήσει κάποιος αν όλοι που ήταν παρόντες στην πλατεία (μέλη κινημάτων, κομμάτων, σωματείων, ταξιτζήδες κλπ) οπλίζονταν με μία μολότοφ, με ένα μαδέρι και έναν πυροσβεστήρα θα κατάφερναν να μπουν στη βουλή ή να πάρουν την εξουσία; Εγώ δε νομίζω. Δυστυχώς, ο κόσμος αν και βράζει είναι πολύ δύσκολο να στραφεί δυναμικά ενάντια στην κρατική εξουσία γιατί δεν έχει διαπαιδαγωγηθεί έτσι.
Πράξεις τυφλής βίας δε βοηθούν. Αυτές τις ώρες η ελληνική κοινωνία είναι σε κρίση. Διασπασμένη, χωρίς μία δύναμη που θα την ενώσει, έστω στο έλάχιστο (να αποσυρθούν τα μέτρα του μνημονίου), χωρίς όραμα για το μέλλον της.
ΥΓ: Δε συμφωνώ με την τακτική ούτε του ΚΚΕ, ούτε του κομματιού των αναρχικών που επέλεξαν τη σύγκρουση σήμερα. Και κάτι άλλο: κάθε επαναστατικό κίνημα κρίνεται από τις πράξεις του ΑΛΛΑ ΚΑΙ από την αυτοκριτική και όποιας «αποτυχίας» προκύψει. Με το σκουπίζεις τη σκόνι κάτω από το χαλί δε γίνεται τίποτα…
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345212
ποσο πιο κατω
από θα πεσετε 0:58, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
αν ειναι δυνατον δηλαδη! χαμος εγινε χτες και σημερα και εσεις ασχολειστε με καποιους που το παιζουν «ιδιοκτητες» του κινηματος και καταληγετε να διεκδικειτε εσεις τελικα αυτο τον τιτλο.
Για ποιο λογο, πραγματικα, επρεπε να αρχισει αυτος ο πολεμος με το ΠΑΜΕ και να την τρωει κοσμος που βρεθηκε στη μεση, και κοσμος εκατερωθεν! Δηλαδη ο κοσμος που πηγε να διαδηλωσει με το ΠΑΜΕ ειναι πουλημενοι και χαφιεδες και χιτες? ελεος πια! η ηγεσια του ΚΚΕ ειναι ξεπουλημενη και προσκυνημενη αλλα υπαρχει πολυς κοσμος στη βαση του που ειναι τιμιοι αγωνιστες. ασχετα με το οτι διαφωνω με την ιδεολογικη και πολιτικη τους κατευθυνση και με τις επιλογες τους αν μη τι αλλο τους σεβομαι γιατι ειτε εζησαν καποια πραγματα παραπανω, ειτε συμπεριφερονται τιμια και αγωνιστικα με οποια λογικη εχουν τελος παντων, οπως εκτιμω αντιστοιχα και κοσμο απο τον α/α χωρο.
Στην τελικη τετοιου ειδους πρακτικες και λογικες εκτος του οτι τρομοκρατουν τον κοσμο που φοβαται μη φαει καμια ξοφαλτση, ισα ισα τους μπετοναρουν τους κκεδες και δεν εχω καμια αμφιβολια οτι ηταν και ενας απο τους λογους που κρατησαν και τη σταση που κρατησαν (γνωστο το κολπο, παμε-προκαλουμε-ξεκιναμε καβγα-τις τρωμε-κλαιγομαστε-εμεις εχουμε δικιο-οι αλλοι ειναι οπορτουνιστες)
seriously, ουτε καν αναφορα στην κρατικη καταστολη, ουτε καν αναφορα στο νεκρο??
Επισης, τι διαφημιση και ελιτισμος ειναι αυτος! να βγαλουμε το αγωνιστομετρο να τις μετρησουμε? εγω εχω τοσους φυλακη, εγω εχω τοσους απολυμενους, εγω εχω τοσους νεκρους σε κερδιζω κλπ κλπ και συγγνωμη κιολας αλλα εγω ακομα στις καταληψεις κ τα στεκια σας σας βλεπω, που και που σερνεστε πισω απο τον κοσμο οταν αυτος τολμα να ξεμυτισει – που ολο το χρονο εσεις βριζετε ως προβατο- για να τον καλεσετε στα στεκια και τις καταληψεις σας οταν για αλλη μια φορα δεν καταφερετε την εξεγερση που θα φερει την αναρχια. Τι διαφορα εχει αυτου του ειδους η παρεμβαση απο την εκλογικη παρεμβαση των αλλων?
στην ελλαδα μπορει να μην κοβουν τα χερια των «αρχειομαρξιστων» (ακομα), στην τουρκια ομως πεθαινουν στα λευκα κελια και στην ινδια τους γαζωνουν στη ζουγκλα. και δυστυχως για εσας οι κομμουνιστες ειναι που πολεμουν χρονια ολοκληρα στο πλευρο του λαου (και οχι εξονοματος του οπως αρεσκεστε) και επαναστατουν στο Νεπαλ με πραγματικα οπλα και πραγματικο κοστος και οχι με το λαιφσταιλ της αμεσοδημοκρατιας και της πετρας
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345219
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345237
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345246
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345255
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345258

Ακόμα και αυτό το ηλιθιο σχόλιο αναρχικού που υποθε΄τει ότι οι Παμιτες επεδιωξαν να θυματοποιηθούν, κοβεται αφού δεν αποδέχεται τη ριψη μολοτοφ σε διαδηλωτές.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345267

Εδώ αυτός διαμαρτύρεται για το κοψιμο του σχολίου του που επεκρινε τη ριψη μολοτοφ μέσα στο πληθος.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345268
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345284

Ακόμα ένα υπέρ αναρχικό σχόλιο που ενώ καλεί να τσακίσουνε τις γραμμές των Κνατ κριτικάρει τη ριψη μολοτοφ στο κοσμο και κοβεται…

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345285
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345304
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345321
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345324
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345340
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345362
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345365
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345367
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345372
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345400

Σχόλιο που κανει κριτική στο κειμενο της ΑΚ και στις ριψεις μολοτοφ στο κοσμο

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345403

Κομένο σχολιο μητέρας του Παμε.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345404

Χαρακτηριστικό σχόλιο για την ανακοινωση της ΑΚ που τωρα «θυμήθηκε τους καλούς… μπαχαλους»

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345420

Άλλο ένα σχολιο απλα επικριτικό για τις μολοτοφ μέσα στο κοσμο με φοτο

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345422

Χαρακτησιστικό κείμενο που επικρινει κομενα σχολια που προσπαθούσαν να αποτρέψουν τη δημιουργία εχθρας μεταξύ χώρων και θεωρεί υπευθυνη τη ΣΟ του ιντιμιντια για τη καλιέργεια εχθρικού κλιματος

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345423
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345441

αυτή είναι η αναρχία γαμώ την τρέλλα μου?

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345489
Γαμώ την τρέλλα μου!!!
από @ 12:21, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 12:58, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011)
είστε σοβαροί???
ότι και να έκανε το ΠΑΜΕ σαν τραμπούκικη περιφρούρηση, κάποιοι πετάγανε πέτρες μέσα στο πλήθος του ΠΑΜΕ, ούτε καν στην περιφρούρηση!
κάποιοι πετάγανε μολότοφ στο πλήθος!!!
αυτή είναι η αναρχία γαμώ την τρέλλα μου?
10 αναρχοπατέρες που τους έχουμε μάθει πια και περιφερόμενα πιτσιρίκια που δεν πατάνε σε συνέλευση στη ζώη τους και μόνο αυτοσκοπό έχουν τη βία?
δε λέει τπτ σε κανέναν ότι δεν κερδίζουμε πουθενά πολιτικά, παρά μόνο στη βία?
δείτε τις κουβέντες εδώ και μερικά χρόνια εδώ μέσα. κανείς δε μιλάει για τακτική-στρατηγική, για θεωρητική κουβέντα περί αναρχίας, οι συνελεύσεις μαζεύουν 20 και 30 άτομα και στο δρόμο επειδή ξέρουν ότι τις παίζουμε έρχονται χιλιάδες πιτσιρίκια?
θα τους πολιτικοποιήσουμε? ή θα τις επενδύουμε στη βία.
καμία κριτική για τη δολοφονική επίθεση?
Καμί γαμώ την τρέλλα μου?
τι κοινωνία θα φτιάξουν αυτά τα πιτσιρίκια?
τι πρόταγμα έχουν?
κολλάνε ένα αλφάδι και γίνανε?
ποιοι πάνε σε απεργιακές φρουρές? μόνο αλληλεγγύη γιατί δεν υπάρχουμε πουθενά στους εργάτες. αντί να ζυμώσουμε στην ταξική πάλη (χώρους δουλειάς κλπ) ζυμώνουμε στη βία?????
ποια αναρχία γαμώτο, όλοι μηδενιστές έχουν γίνει εδώ μέσα.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345498

Οι φοτο με τους ανθρώπους που έχουν λαμπαδιάσει κοβονται
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345528
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345532

μονομερης ενημερωση
από ααα 13:30, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
μονομερης ενημερωση
δεν θα δειξετε φωτο απο τους χουλιγκανους και τους αναρχικους που χτυπουσαν τους ΚΚεδες και τους πετουσαν μολοτοφ και πετρες? Συγγνωμη αλλα δεν μπορεις να κατηγοριες τους ΚΚεδες ως σταλινες και να δειχνεις μονομερη ενημερωση μεσα σε ενα ελευθεριακο site που πρεσβευει την αληθεια…

Ένα από τα κομένα σχόλια για την ανακοινωση ανταρσυα

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345573

απαράδεκτοι είστε εσείς
από ΜΟΥΛΑΣ ΟΜΑΡ 14:07, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Κατ’ αρχάς είναι απαράδεκτο να αναρτάς την ανακοίνωση ενός χώρου και να κόβεις τα σχόλια που την υπερασπίζονται.
Δεύτερον, πιστεύω ότι αν κάποιος πρέπει να ντρέπεται είστε εσείς που με τις πρακτικές τύπου μαρφίν δικαιολογήσατε το ΚΚΕ στα μάτια του κόσμου. Συμπερηφερθήκατε σα ζορό, με λογική ιδιοκτησίας της πλατείας, καπελώνοντας τον κόσμο.
Αν είναι κατάπτυστη κάποια ανακοίνωση είναι της ΑΚ, που δεν αναφέρεται ούτε καν στο νεκρό διαδηλωτή.
ΥΓ ελπίζω αυτή τη φορά το σχόλιο να δημοσιευθεί, αλλιώς ΣΟ να έχεις την τιμιότητα να βγάλεις την καταγγελία εντελώς.
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345595
Ποιό είναι το κίνημα
από Δημήτρης 14:36, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
..
Ποιό είναι το κίνημα; Οι 300 που κάθε φορά παίζουν με τα ΜΑΤ;;
Αφού τα μπλοκ των ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ κ.α. είναι ιδεολογικά αντίθετοι σε εσάς. Μήπως εσείς προσπαθείτε να αντλήσετε νέους «αναρχικούς ανταγωνιστές» απο εκεί;; Μπα..δεν νομίζω.
Κάθε φορά που κάνετε την κίνησή σας τα κάνετε όλα χάλια. Διαλύετε την συγκέντρωση, αυτή είναι η συνυσφορά σας στο λαϊκό κίνημα;;
Που είστε σήμερα;; Δεν έχει συγκέντρωση και κρύβεστε;; Ή μήπως έχετε πάει για δουλειά, υπηρετώντας το σύστημα που τόσο μισήτε; Να υποθέσω οτι πολλοί από εσάς έχουν εργοδότες πάνω από το κεφάλι τους, έτσι δεν είναι; Πως το ανέχεστε;; Εκεί μήπως είστε σούζες;;(Για όσους δουλεύουν)
Οι υπόλοιποι βρίσκετε χρόνο ανάμεσα στο pro και στο 5Χ5 για να ξεκινήσετε τον ένοπλο αγώνα σας και στην τελική το μόνο που καταφέρνετε είναι να κάνετε αέρα στα παντελόνια τον μπάτσων.
Τέλος, προς τους διαχειρηστές. Πόσο σας κόφτει η ελεύθερη ενημέρωση εφόσον κάθε άποψη διαφορετική την πετάτε στον κάλαθο των αχρήστων (recycle bin). Μέχρι την γνώμη του συντρόφου σου είναι η ελευθερία έκφρασης;; Ως εκεί είναι η αντι-ενημέρωση;;
Τι λέω λοιπόν; Ούτε αυτό το σχόλιο θα δημοσιευθεί, ΜΠΡΑΒΟ σας!!
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345598
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345616
ΣΟ είσαι για τον πούτσο
από … 14:53, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 15:16, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011)

Χρισιμοποιείς το μέσο μόνο για το αναρχοδίκιο του καθενός.. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ, χωρίς ιδεολογικό στίγμα, ανάλυση δεν χωρά εδώ πέρα..
Καθιστάς το indymedia έτσι μόνο ιεδολογικό όργανο, όργανο προπαγάνδας και η ουσιαστική κουβέντα εξορίζεται… για να γράψεις εδώ πλέον πρέπει να βγάζεις άναρθρες κραυγές για το δίκιο σου…
ΕΙΣΤΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ – Η ΣΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ, ΑΠΛΑ ΧΡΙΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΟΥΣ ΌΡΟΥΣ
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345613
Πλανήτης Μελαγχολία
από ντάουν 14:50, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
φοβερό το ότι σε όλο το ίντυ δεν υπάρχει ένα σχόλιο προβληματισμού για το ότι κάποιοι 100 εν ονόματι όλης της διαδήλωσης επιτέθηκαν με μάρμαρα, μολότοφ και φωτοβολίδες εναντίον του μπλοκ του παμε (και όχι μόνο της περιφρούρησης, όχι ότι αυτό θα τους δικαιολογούσε). πανηγυρίστε λοιπόν που ο νεκρός δεν ήταν από τα μάρμαρα κι ήταν απ’ τα χημικά.
βλέπετε τόσο μονόπλευρα τα πράγματα όσο κι οι σταλινικοί. δυστυχώς μοιάζετε αρκετά. αν θέλετε διαβάστε την περιγραφή του κκε (μ-λ). δεν ανήκω εκεί πολιτικά αλλά είναι μια σωστή ανακοίνωση.
σταματήστε να βρίζετε και να απειλείτε όποιον δεν σας χαϊδεύει τ’ αυτιά. τι θέλετε; να σας πούμε μπράβο που μπορούσαμε να είχαμε 4-5 νεκρούς σήμερα ή που όταν η περιφρούρηση του κκε έκανε πίσω και κατέβηκαν τα ματ, η διαδήλωση διαλύθηκε μέσα σε 20 λεπτά.
τι να πω ρε γαμώτο, διαβάζω τα σχόλια και με πιάνει μελαγχολία με την τύφλωση που’χει πέσει. το ΠΑΣΟΚ μας κάνει ο,τι θέλει (δεν εννοώ ότι κάποιοι είναι κρυφο-πασόκοι, εννοώ ότι μας κουμαντάρει άνετα). άντε τώρα αρχίστε να σκοτώνεστε με τους κνίτες σε σχολές και γειτονιές. κι ο καθένας ας ανατρέξει όσο πιο βαθιά στο παρελθόν μπορεί για να δικαιολογήσει τις καφρίλες του.
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345635

Σχολιο για την ανακοινωση της Ακ.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345640
ο,τι να ναι
από α/α 15:24, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Απίστευτη κωλοτούμπα απο μεριάς ΑΚ!
Τι έγινε?? Ξεμείναμε από κόσμο και κάνουμε άνοιγμα στον α/α χώρο? ?
Σ αυτούς που είναι «αυτοαναφορικοί»,»ιδεολόγοι» και «εν δυνάμει ολοκληρωτικοί»? ?

ΚΑι για τον νεκρό διαδηλωτή ούτε κουβέντα ε? ?

Μόνο γηπεδικού τύπου σχόλια (με το πρώτο μπαμ τους διαλύσαμε) και εμφυλιοπολεμικές μνήμες περί αρχειομαρξιστών!! Εκεί στηρίζατε η αντίθεση μας στο σηγμερινό ΚΚΕ? Στο τι έκαναν κάποιοι με το ίδιο όνομα το 1944 ??
Και οι τροτσκιστές έσφαξαν αναρχικούς στην Κροστάνδη… Γιατί δεν πάμε να κάψουμε κι αυτούς? ?

Παραλήρημα..
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345697

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345685
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
από μαυρογατος 16:27, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
ΞΥΠΝΗΣΤΕ tp://www.youtube.com/watch?v=qKD6tyhheZ0&feature=feedu ακουστε προσεκτικα στο 7.50 , εχει απολυτο δικιο κατα τη γνωμη μου, ολο αυτο το σκηνικο ηταν μια οργανωμενη προβοκατσια που μαυρωσε τον αγωνα μας. ποτε δε θα εκεναν αναρχικοι τετοια επιθεση στα ΚΝΑΤ , γιαυτο επεσαν και μονο 2-3 μολοτοφ(στα ΚΝΑΤ), αυτοι που ηταν μπροστα ηταν φασιστοειδη,τραμπουκοι,μπραβοι και κυριως ασφαλητες(που παρασερνουν μικρα παιδια κυριως) (τους οποιους εχουμε δει να συλλαμβανουν ατομα). Ενα στημμενο γεγονος απο το κρατος για να μαυρωσει τον αγωνα των αυτονομων και να προσφερει ταυτοχρονα ενα ασχημο ονομα στο ΚΚΕ και στα ΚΝΑΤ. Επισης εστρεψε τους αυτονομους κατα του ΚΚΕ γιατι υποτιθετε πως εδρασε βιαια κατα των δηθεν αναρχικων (το τονιζω ΔΗΘΕΝ!) αλλα και το ΚΚΕ κατα των αυτονομων γιατι θεωρουν πως δεχτηκαν επιθεση απο αυτους (ποτε οι αυτονομοι δεν θα εκαναν επιθεση σε καποιον που παλευει για τον ιδιο σκοπο αλλα με διαφορετικα μεσα). Ο ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ , ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ, ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ (ναι εχω βαλει το σχολιο και αλλου,
αλλα πρπειε να φανει_)
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345727
Η περιφρούρηση της βουλής
από ΛΕΩΝΙΔΑΣ 17:17, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Την Τετάρτη 19/10 η «περιφρούρηση» της βουλής ΠΑΜΕ έφυγε στις 2.30 μμ . Σε ένα τέταρτο δεν υπήρχε κανένας έξω απο τη βουλή για την καταλάβει; Tην Πέμπτη 20/10 μετά την επιβεβαίωση του νεκρού οικοδόμου η «περιφρούρηση» της βουλής ΠΑΜΕ αποχώρησε στις 5.30 περίπου. Μετά από 5 λεπτά δεν υπήρχε ψυχή απέξω απο τη βουλή. Που πήγαν οι επαναστάτες; Απλά ήθελαν να διώξουν τον κόσμο από την βουλή , αυτό ήταν όλο, ο στόχος επετεύχθη…
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345792
αλλα λογια να αγαπιομαστε
από ΚΚ 18:28, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
«συντροφια» ! θα το σβησετε αλλα… φροντιστε πρωτα να εχετε προσωπο και να μην κρυβεστε σαν ρουφιανοι, φροντιστε να αρθρωσετε λογο πολιτικο και οχι αερολογιες κλουβιες, φροντιστε να αυξησετε την πειθω σας στα λαικα στρωματα γιατι προς το παρον κατι πρεζακηδες και αλητρονια χουλιγκανοι σας υποστηριζουν και τελος το οτι χτες απεναντι σε ατομα που ειχαν κρανη για προστασια και ξυλινες σημαιες ως «οπλα» ειχατε να αραδιασετε φωτοβολιδες, μαρμαρα, μεταλικες βεργες, μολοτοφ, γκλομπς, καπνογονα ως οπλοστασιο λεει πολλα για την παλληκαρια σας..»συντροφια»

Η κρυμμένη ανακοίνωση του ΚΚΕμλ.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345811
ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΦΤΗΚΕ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ(μ-λ);
από ΚΚΕ(μ-λ) 18:56, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 19:46, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011)
ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΟ
Δεν αντιλαμβανόμαστε το λόγο για τον οποίο η ανακοίνωση του ΚΚΕ(μ-λ) για τη 48ωρη πανεργατική απεργία μεταφέρθηκε στις κρυμμένες ειδήσεις.

Η εξήγηση της ΣΟ ότι «ζητήθηκε να κρυφτεί και κρύφτηκε» δεν εξηγεί από ποιον ζητήθηκε κάτι τέτοιο και για ποιο λόγο, αφήνοντας να εννοηθεί ακόμη και ότι αυτό ζητήθηκε από το ίδιο το ΚΚΕ(μ-λ).

Το ΚΚΕ(μ-λ) επιμένει στην άποψή του που κατατέθηκε στη συγκεκριμένη ανακοίνωση. Εξάλλου μπορεί κανείς να τη δει αναρτημένη και στην ιστοσελίδα του www.kkeml.gr.

Αν κάποιος θεωρεί ότι η καταδίκη και των δύο πολιτικών αντιλήψεων (και όχι απλά τακτικών επιλογών) που συγκρούστηκαν την Πέμπτη στο Σύνταγμα (στις πλάτες και σε βάρος των εκατοντάδων χιλιάδων απεργών και του αγώνα τους ενάντια στην καπιταλιστική βαρβαρότητα) δεν είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΗ, είναι δικό του πρόβλημα.
Το ΚΚΕ(μ-λ) δεν είναι διατεθειμένο να χαϊδέψει τα αυτιά κανενός. Ούτε των παλιών ούτε των νεόκοπων «εργολάβων» του κινήματος. Ούτε των κορδονιών απέναντι στους εργαζόμενους και των τραμπουκισμών στα συνδικάτα, στις απεργίες και στις σχολές (τους οποίους έχουμε βιώσει και με τους οποίους έχουμε συγκρουστεί ανοιχτά) αλλά ούτε και του πετροπόλεμου και της δήθεν «επαναστατικής βίας» που δεν διστάζει να στραφεί απέναντι σε όποιον τολμά να την αμφισβητήσει. Γιατί και οι δύο βολεύουν μια χαρά τις δυνάμεις του συστήματος που τις αξιοποιούν με κάθε τρόπο.

Και για μας είναι ξεκάθαρο και κάτι άλλο ακόμα: ότι το βασικό πρόβλημα του εργατικού-λαϊκού κινήματος είναι το πώς θα αντιμετωπίσει το γεγονός ότι το σύστημα είχε μια ακόμη επιτυχία ψηφίζοντας αυτά τα μέτρα. Το πώς θα συγκροτήσει την πάλη του, στους χώρους δουλειάς και ευρύτερα, ενάντια στην εφαρμογή αυτού του τερατουργήματος.

Ας μας ενημερώσουν, λοιπόν, όσοι κόπτονται για την ταξική τους «αγνότητα» και «καθαρότητα» και με κάθε άνεση σηκώνουν τα καδρόνια και ανοίγουν κεφάλια διαδηλωτών, πόσο τα χθεσινά επεισόδια διευκόλυναν αυτήν την κατεύθυνση ή τη συσκότισαν και τη δυσχέραναν ακόμη περισσότερο.

Το Γραφείο Τύπου του ΚΚΕ(μ-λ)
www.kkeml.gr

Η ανακοινωση του ΚΚΕμλ κατεβαίνει μετά από αίτημα μέλους του, λόγο της λογοκριτικής τακτικής του ιντιμίντια που τους κοβουν τα σχόλια.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345832
Εγώ ζήτησα να κρυφτεί γατί υπήρχε λογοκρισία
από ΜΟΥΛΑΣ ΟΜΑΡ 19:21, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Η ανακοίνωση του ΚΚΕ(μ-λ) ανέβηκε στο ιντυμίντια, τα πλαίσια της ανοιχτής συζήτησης πάνω στα γεγονότα της απεργίας, όπως συνηθίζεται. Μετά από κριτική (από άλλους πολιτική και από άλλους γηπεδική), σύντροφοι/συναγωνιστές επιχείρησαν να ανοίξουν κουβέντα και να υπερασπιστούν την καταγγελία.
Κατά τη συνήθη πρακτική της σε δύσκολες καταστάσεις, η ΣΟ του ιντυμίντια, κατέβαζε τα σχόλια μας που έκαναν κριτική στις πρακτικές του αναρχικού χώρου και υπεράσπιζαν τις θέσεις μας, αφήνοντας την κουβέντα να μονοπωλείται. Επειδή aυτό παραβιάζει κάθε έννοια δημοκρατίας, ζήτησα από τη ΣΟ να έχει την τιμιότητα και να κατεβάσει την καταγγελία.
Να χαίρονται την «ελευθερία του ατόμου» την οποία επικαλούνται.
ο «ΜΟΥΛΑΣ ΟΜΑΡ»
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345833
τι γραφουν δηλαδη?
από – 19:21, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
μιλανε για δολοφονικη επιθεση, γιατι για δολοφονικη επιθεση προκεται οταν διαδηλωτες επιτιθενται σε διαδηλωτες με κοτρωνια, μολοτοφ και φωτοβολιδες. Ποια ειναι η ενσταση σας σ’ αυτο? Δεν ανταποκρινται στην αλήθεια? Είναι υπερβολικο ε? Εσεις ειδατε μονο κνατ να τη πεφτουν σε απλό κοσμακη ε?

Εδώ καποιος αναρχικός προφανώς σχολιάζει διαφωνωντας με τη φασιστική απογορευση σε μελη του ΚΚ να μοιράσουν μπροσούρα.

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345856
Γιατι να μη μοιρασουν το κειμενο?
από αναρχικος 19:59, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 20:26, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011)
Να το μοιρασουν και να κριθουν απο αυτα που γραφουνε, τι εχουμε να φοβηθουμε?
Γιατι να μην επιδιωξουμε την ιδεολογικη αντιπαραθεση αλλα επιλεγουμε να μην τους αφησουμε να μοιρασουν τη μπροσουρα τους? Ειναι φασιζουσα αυτη η λογικη και συμπεριφορα
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345876
anarxikoi
από antreas 20:19, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
petate molotof pano se ergates.
skata sta afentika oxi molotof kai petres se ergates !!den ntrepeste leo ego na xtipate oikodomous anthropous tou moxthou ???NTROPI
www.aganaktismenos@hotmail.com
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345904
γιατι
από α 20:43, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 20:47, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011)
δεν μπορεις να καταλαβεις οτι με ολα αυτα που κανετε και τισ προβοκατσιες(ναι προβοκατσιες) ο λαος ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΣ.ΔΙΧΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ. εισαι η ηλιθιος ‘η πουλημενος,συγγνωμη για τη γλωσσα μου αλλα σιγα ,δεν προκειται να δημισιευτει με την σκατολογοκρισια σας.
δειξτε τα όλα!!
από αντι-ασφαλίτης 22:24, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

το αστυνομικό γκλοπ!!!
το σφυρί στον ηλικιωμένο!!!
το σακίδιο καπνογόνων!!
σαν σκηνές που ξεχάστηκαν να κοπούν στο μοντάζ και δείχνου την αλήθεια!

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345960
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345961

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1345962
ΕΕΚ και ΚΚΕ εσ
από Αντάρας 23:37, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
Το ΕΕΚ μου θυμίζει το ΚΚΕ εσ και ο Σ. Μιχαήλ τον Κύρκο. Τι εννοώ; Ότι με αυτά τα γλυψιματικά προς τα φασιστικά δολοφονικά στοιχεία που αυτοαποκαλούνται αναρχικοί αλλά κατά βάθος είναι λάτρεις της βίας και της εξουσίας (τους), και που πετάνε μάρμαρα και μολότοφ σε άλλα μπλοκ διαδηλωτών, είναι πρώτο σε συμπάθειες….αλλά στο τέλος ουδείς ψωνίζει από το …μαγαζί. Το ίδιο πάθαινε και το ΚΚΕ εσ. Όλοι το αγαπούσαν αλλά στο τέλος δεν το προτιμούσαν….αλλού το ριχναν!!! Γι αυτό μην κουράζεστε σύντροφοι του ΕΕΚ. Στο τέλος πάλι οι ίδιοι θα είστε….

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346010
ποιος πουλάει τρέλα
από τελικά;;;; 23:49, Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011
ένας «τύπος» με γκλοπ ματατζή χτυπάει άοπλο διαδηλωτη
http://www1.rizospastis.gr/getImage.do?size=medium&id=344509&format=.jpg
ένα «τύπος» με σφυρί κινείται προς άοπλο ηλικιωμένο
http://www1.rizospastis.gr/getImage.do?size=medium&id=344507&format=.jpg
και ξάφνου μέσα στο «οργισμένο πλήθος» ένας «τύπος» με σακίδιο για δακρυγόνα
http://www1.rizospastis.gr/getImage.do?size=medium&id=344512&format=.jpg
ποιος τελικά έχει ομοιότητες με τους μπάτσους;; αν δεν είναι ο ίδιος;;

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1346022

Advertisements

One thought on “ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΙΜΙΝΤΙΑ ΤΗΣ 21-10-11

  1. Παράθεμα: Λογοκριμένες δημοσιεύσεις και σχόλια στο indymedia για όσα έγιναν στις 20/10/2011 στο Σύνταγμα μεταξύ ΠΑΜΕ και κουκουλοφόρων « Erodotos Weblog

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s